2012-01-11

Sammanfattning år 2011

Jag är läskigt uttråkad, så jag gör en halvtråkig 2011-lista.  
-Vad var din största framgång 2011?
Lyckan som uppstår när man klarar en svår tenta. Bland annat.
 
-Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade!

-Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte att jag hade några. Nyårslöften känns aldrig så seriösa om jag ska vara ärlig, det är bättre att sätta upp en mål istället.

-Blev någon av dina vänner förälder i år?
Yes. (Jag känner mig gammal nu.)

-Dog någon som stod dig nära?
Nope. :)

-Vilka länder besökte du?
Jag tror inte att jag lämnade Sveriges gränser under året.

-Är det något du saknade år 2011 som du vill ha 2012?
Nej, jag kan då inte komma på någonting.

-Vilket/vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Flytten, haha! Under Peace&Love och det var obehagligt varmt. Och två trappor upp. 
Årets sommarjobb har också satt sina spår, varför vet jag inte riktigt. För att inte tala om alla spelkvällar vi har haft här hemma!


-Hur tillbringade du julen?
Med min familj! <3

-Största misstaget?
Jag gjorde inte så många misstag under året. Vad jag kan minnas.

-Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit sängliggandes några gånger under hösten, ja.  Sen är det väl dem två gånger då jag har lyckats skada mig med en kökskniv (senaste omgången nämner jag här.)

Men jag hade David som tog hand om mig varje gång! <3

-Bästa köpet?
Det är flera saker som stämmer in på den listan.


Vårt vita köksbord bland annat! Det vi hade innan var så rangligt att jag inte vågade ha min kaffekopp ståendes på det. Datorn är också ett köp som jag är så sjukt nöjd med. MysPys!

-Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder skulle jag tro.


-Gjorde någonting dig riktigt glad?
Lägenheten bland annat. Sen finns det självklart en hel del "småsaker" som kryddade upp vardagen lite extra!

-Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lyckligare. 2011 har varit ett fint år! <3

-Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat. Jag saknar både ridlektionerna och judoträningarna.

-Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag hade nog varit ett eller två kg lättare om jag bara inte hade ätit så mycket kakor. Men kakor är gott, så...

-Något du önskade dig och fick?
Yes. Ett teleobjektiv bland annat. Sedan fick jag såklart detta fina halsband, som jag så länge hade suktat efter!

-Något du önskade dig men inte fick?
En livs levande drake. :(

-Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Fikade med släkten. Är inte så mycket för fester.

-Finns det någonting som skulle kunna gjort ditt år bättre?
Kanske, kanske inte.

-Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Lika awesome som alltid! Haha
Nej, men... Jag har väl klätt mig på det vis som jag själv har velat.


-Vad fick dig att må bra?
David, Diesel, familjen, osv...


-Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Jag kommer inte på någon specifik låt just nu.


-Blev du kär i år?
Neeh. Jag var ju kär i David redan innan 2011.

-Hur många förhållanden?
Två. Ett med David och ett med Diesel. haha!

 
-Vem saknade du?
Jag saknade Diesel något fruktansvärt de veckor vi inte bodde under samma tak. Usch.

-De bästa nya människorna du träffade?
Izzie!

Jag vet inte om jag träffade så mycket nytt folk under 2011 när jag tänker efter.

-Årets sötaste?
Diesel. Jag menar...Han är fluffig!

-Årets snyggaste?
Jag!

Hahah, jäkla konstig fråga egentligen. Bara därför tänker jag svara Harley Quinn som hon såg ut i spelen Batman: Arkhamn Asylum och Batman: Arkham City. Ja. Jag länkade till Wikipedia.


-Favoritprogram på tv?
Game of Thrones. Även om jag såg det på datorn, men det får räknas i alla fall!

- Årets besvikelse?
Att jag inte fick en viss bok innan jul. Jag har faktiskt inte fått den än! :(

-Årets bästa?
Dragon Age II. haha!

-Årets snällaste?
David. Utan tvekan.

1 kommentar:

Izzie sa...

Hejsan hejsan! Här kommer man in lite spontant via en länk via en länk, och så upptäcker man lite fint i skymundan att man tydligen utgjorde en finfin ny bekantskap under 2011! :D Stenlycklig blir man ju som alltid! :D haha, kram på dig, Alice!