2012-10-28

konst-igt?

Någonting som jag har svårt med är att visa upp mina teckningar (skisser, bilder... Kärt barn har många namn), och jag tror jag vet varför. Men det är inte därför jag skriver just nu, bakgrunden till att jag inte gillar att visa upp mina verk är inte ens intressant på nåt vis. Några av er skulle säkert tycka att det är lite fånigt, det är nästan så att jag gör det. Å andra sidan har det matats på allteftersom tiden har rullat fram; vad är grejen med att peka och skratta egentligen? Så otroligt onödigt och barnsligt.
Hursomhelst, jag skulle ju inte prata om det där. Det jag ville säga är att jag funderar på att komma över detta lilla hinder (mini-fobi?) jag har, och det genom att totalt blotta mina bilder här på bloggen. Jag menar, ska man göra någonting ska det göras ordentligt, inte sant?

Nu ska jag återgå till att ta hand om min onda hals och re-redigera produktbilderna på mina smycken (jaghar insett att dem var mörkare än vad dem borde vara).

Inga kommentarer: