2012-11-22

Make a wish

I morgon kommer jag få lov att göra en muntlig komplettering - för att läraren inte gillar mitt språk? Det är inte direkt så att jag svär, skriver i talspråk, osv när jag svarar på frågor i en tentamen, så jag känner mig lite förvirrad för ögonblicket. Vi får se vad han har att säga när han svarar på mitt mail.

En helt orelaterad punkt: Min önskelista. Folk (och med det menar jag familjemedlemmar) har börjat ställa frågan "Vad önskar du dig, Alice?". Yup, det är den tiden på året. Och jag vet inte riktigt. När jag får tid (ikväll, kanske? Eller på fredag. Senast på lördag. Definitivt på söndag!) så tänkte jag fundera ut ett svar, och jag kommer sedan posta det här på bloggen.
För jag vet att hela världen är fruktansvärt nyfiken på vad jag har för önskemål.

Inga kommentarer: